Tuesday, November 10, 2009

Update

Bonsoir Tous,
Je suis de retour en ligne.  Nos contrées lointaines ne m'ont pas permis d'afficher de nouvelles sur le blogue les derniers jours.  Me ne vous inquiétez pas d'ici 48hrs je vous afficherai les derniers détails du périples.  Aujourd'hui une petite incursion en sol québecois avec des arrêts a Kuujuuaq, Gaspé et Sept-Iles.  Merci a Katy, Roger, Manon et les enfants de s'être déplacés ce soir.  De retour sur la route a Terre-Neuve et Labrador demain.  J'espère que tout le monde va bien et je m'ennuis de vous!


Hi all


Back on-line!  The remote areas have not been friendly to our internet connections.  Hence, the lack of action on my blog.  However, don't worry in 48hres I will bring you all up to speed!  Today a litte day trip into Québec with stops in Kuujuuaq, Gaspé and Sept-Iles.  Thanks to Katy, Manon, Roger and the kids for coming out tonight to say hello!  On the road again tomorrow and into Newfoundland and Labrador.  Hope everyone is doing well and I miss you all!


Randy

No comments:

Post a Comment